KOSMETIIKKA UUTUUKSIA

20.31


Heipähei! Oon tehnyt viime aikoina aika hyviä meikki löytöjä, joista aattelin jakaa kuvaa täällä. Ja ei tästä blogista, ei ole tulossa mikään meikkiblogi :D
IMG_3789

ABH:n Contour Kit oli puoleen hintaan net-a-porter.comissa, joten pistettiin kitit tilaukseen parin kaverin kanssa, koska tätä palettia on kehuttu niin paljon. Oon kerennyt testailemaan tätä vasta pari kertaa, koska koeviikolla en oo jaksanut meikata sen kummemmin, mutta vaikuttaa hyvältä tuotteelta- varsinkin toi alarivin keskimmäinen ruskea on just täydellinen sävy tälläselle kalkkilaivan kapteenille.
IMG_3806
Oriflamen uudet suditkin saapu vähän aika sitten, joita oon käyttänyt aiemminkin, mutta vanhat on jo noh vähän käytössä kuluneet. Mun peitevoide alkaa olemaan lopuillaan, joten ostin vaihteluks nestemäisen peiteaineen ja tää Maybelinen FitMe peiteväri on toiminu - tosi helppo levittää ja peittää hyvin.
IMG_3840
Batisten kuivashampooot oon todennu aiemmin hyviks tuotteiks antamaan volyymia mun latteaan hiustyveen. Tänään bongasin tollasen pienemmän purkin, jota on helpompi kantaa mukana kuin sellasta isoa purkkia. Oon käyttänyt jo jonkin aikaa Lumenen CC-voidetta, mutta nyt putilon loppuessa aattelin kokeilla toista meikkivoidetta ja tää Lumenen Longwear Blur Foundation ainakin vaikuttaa ihan lupaavalta tuotteelta.

Mulla loppu koeviikko tänään jes vihdoin! Oon ollut viimesen viikon ajan tooosi väsynyt, koska koeviikko ja siihen päälle viimeset teoriatunnit. Huomenna alkaa uus jakso, joka vaikuttaa aika reaalipainoitteiselta, mutta onneks on kaks kurssia liikkaa, jotka luulis keventävän vähän päiviä. Muttajoo, nyt taidan siirtyä tästä koneelta tekemään iltapalaa, hyvää viikkoa!

You Might Also Like

2 comments

  1. Täällä toista kalkkilaivan kapteenia kiinnostais nähä millainen tuo sun kehuma ruskea on iholla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän sellane harmaanruskea, eli just hyvä varjostuksiin niin ei näytä oranssilta, mutta voisin kyl yrittää tehä jonkinlaista meikkipostausta että miltä näyttää iholla :D

      Poista

Niina/1998

KAMERA:
-Canon 650D
-Canon EF-S 18-55mm
-Canon EF 50 mm f/1.8
-Samyang 8mm f/3.5
-Nissin Speedlite Di622
KUVIEN MUOKKAUS:
-Photoscape