MALTA PART 4

13.00

Viimesii viedään, nyt ois luvassa sekanen postaus lopuista Malta kuvista. IMG_9282IMG_9288IMG_9267 IMG_9345 IMG_9480 IMG_8603 Untitled

Suomi tytöt ja mahtava liideri Iina!
Tää kuva on Pool Partyista, jotka tais olla toisella viikolla. Ei me tosin siellä uitu, juteltiin ja chillailtiin vaan.
IMG_9292 Tokalla viikolla oli koulun jälkeen yhtenä päivänä Harbour Cruise, joka lähti Slieman satamasta ja noin tunti mentiin laivalla sitä Slieman lähiseutua.
IMG_9024IMG_9238IMG_9367 946461213
IMG_9428IMG_9476 malta1 4556
1. Vikan viikon maanantaina oli farewell party, jossa teemana oli hatut :D 2. Viimenen numero uno. Noi unot oli bileitä, joita oli kaks kertaa viikossa minne tuli porukkaa meijän hotellin lisäks isäntäperheistä, toisesta hotellista ja pari kertaa siel oli muidenki kielimatkajärjestöjen porukkaa. Melkeen jokasis oli joku teema, jonka mukaan sai halutessaan pukeutua. Teemoja oli mm. midsummer, havaiji, jalkapallon MM-kisat ja viimesissä partyissa black&white. Noi bileet oli kyl yks parhaimmist jutuist koko kielimatkalla! 3. #teamred ready to partyyyyy 4. jeii!
IMG_9334IMG_9329 906625_1536292549928108_3867490266282673557_o
malta
1.Viimenen ilta ja viimenen numero uno party. 2. Viimenen yhteiskuva Group NOFI:sta, tosta kuvasta puuttuu kylläkin ainaki 9 tyyppii sekä meidän ryhmän norjalainen liideri, joka oli kyllä paras liideri.
14460055270_aac82696da_o-tile
1. Viimenen yhteiskuva suomiporukasta hotellillla. 2. Back to Finland :( ja tää lentomatka ainakin jäi mielee
Tosiaan paluumatkalla Suomeen, ei päästy laskeutumaan Frankfurtin kentälle myrskyn takia, joten laskeuduttiin lähimmälle kentälle, joka sijaitsi Stuttgartissa. Siellä me suomalaiset ja ruotsalaiset kielimatkalaiset sekä liiderit ja muutama turisti jouduttiin istumaan koneen sisällä about kaks tuntia. Kone odotteli lupaa päästä lentämään Frankfurtiin, mutta sitä ei koskaan tullut joten matkustajat ulos koneesta ja kentälle selvittelemään miten tästä eteenpäin. Istuskeltiin illalla siellä kentällä ehkä pari tuntia odotellessa, että liideri selvittelee asioita. Tosi moni oli vähän kipeenä ja kaikilla kauhee nälkä, mutta selvittiin ja pisteet Iina liiderille, joka hoiti hommansa tosi hyvin. Päästiin lopulta onneks hotelliin tietty lentoyhtiön piikkiin ja yöunet jäi tosi vähäisiks ja aamupalakin hotkastiin kauheella kiirellä, koska lähdettiin takas kentälle. Se hotelli tais olla viiden tähden hotelli, joka oli kyllä luksusta neljän tunnin unille.
Saavuttiin takasin kentälle ehkä puol seittemän aamulla ja siellä odoteltiin tietoa jatkolennosta. Yks vaihtoehto ois ollu lentää Stuttgartista Frankfurtiin ja sieltä Helsinkiin, mutta tosiaan Frankfurtin lennot kaikki oli myöhässä ja 2000 ihmistä ilman lentoo. Joku vaihtoehto oli myös, että oltais lennetty johonki Pohjoismaahan ja sieltä Suomeen, mutta lentoyhtiö sai järkättyä onneks uuden lennon Münchenistä Helsinkiin, joka tarkotti kolmen tunnin bussimatkaa sinne kentälle. Meijän porukalla pysy fiilis loppuun asti korkeella vaikka matkustaminen varmasti väsytti, ei ollu matkatavaroita ja osa kipeenä. Ei voi muuta sanoo ku olipahan paluumatka ja nyt voi sanoo käyneensä Saksassa :-D
page
1. Dösässä matkalla Müncheniin. 2. Kotiin :(

Saavuttiin siis takas Suomeen vuorokaus suunniteltua myöhemmin ja Helsinki-Vantaalla ei kyyneliltä voinu välttyä. Kolme viikkoo meni tosi nopeesti ja tuli tutustuttuu niin mahtaviin tyyppeihin!

En mä osaa oikee kirjottaa mut siis jos joku miettii ees vähäsen kielimatkalle lähtöä ja on mahollisuus niin LÄHDE! Sä et tuu katumaan! Toi oli ihan mieletön kokemus, once in a lifetime. Multa on moni kysyny "no mikä oli kielimatkassa parasta?", johon on tosi vaikee vastata. Kokonaisuutena koko kielimatka oli mahtava kokemus ja ehdottomasti tapahtumarikkaat ja upeet kolme viikkoa, joita ei ihan heti unohda ja jotka tulee varmasti muistamaan.
Don't cry because it's over smile because it happened