LOMA

17.21

Nonni, vihdoin ja viimein loma! Tää päivä meni koulussa onneks nopeesti, aamulla oli jotkut kesätyömessut ja vika tunti meni rennosti ruotsi-suomi peliä kattellessa.
Oon ollu tän viikon tosi väsyny ja joka aamu on torkuttanu herätyskelloa ainaki kuus kertaa, joten ihan hyvään saumaan tuli tää loma. Mun lomasuunnitelmissa on siis nukkumista, rentoutumista, kavereitten näkemistä ja alkuviikosta suunnataan risteilylle Tukholmaan. Nyt taidan lähettää vielä parit kesätyöhakemukset ja loppuilta meneekin varmaan jonkun leffan parissa, nauttikaa kaikki lomalaiset lomasta!
00
viime lauantaina käytiin äitin kanssa lahessa ja sotkasta löydettiin mulle uus sänky, 120 cm levyne, joten nyt ei tarvii ainakaan pelätä että tippuis sängystä, haha :D
IMG_2893IMG_1934IMG_3123

You Might Also Like

2 comments

  1. Ihania kuvia täällä sun blogissa :-) Oon kateellinen kun mulla just loppu loma, vaikka eihän sillä periaatteessa ole merkitystä missä vaiheessa se on :D

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista

Niina/1998

KAMERA:
-Canon 650D
-Canon EF-S 18-55mm
-Canon EF 50 mm f/1.8
-Samyang 8mm f/3.5
-Nissin Speedlite Di622
KUVIEN MUOKKAUS:
-Photoscape