THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR

13.49

IMG_0322 IMG_0364IMG_0470IMG_0522IMG_0351 IMG_0371IMG_0403 IMG_0433IMG_0412IMG_0537IMG_0473

IMG_0438Heips! Jouluaatto ohi, mut onhan tätä joulua vielä jäljellä. Mun jouluaatto sujui aika perinteisissä tunnelmissa päivällä syötiin joulupuuroa, josta kerrankin mä löysin mantelin, käytiin molemmilla mummoilla ja hautausmaalla, jonka jälkeen kotiin joulusaunaan. Mä jouduin kyllä skippaamaan saunan tänä vuonna tän kipeyden takia, mutta voiha sitä saunoa muulloinkin. Joulusaunan jälkeen koitti ehkä päivän odotetuimmista hetkistä nimittäin jouluruoka. Kalaa, erilaisia salaatteja, lihapullia, laatikoita... ♥ 

Syömisen jälkeen kateltiin hetki telkkaa ja jossain vaiheessa alettiin niitä lahjojakin availemaan. 
Loppu ilta meni oikeestaan niitä lahjoja tutkaillessa ja lautapelejä pelatessa. Tiivistettynä siis mulla oli onnistunut ja ihana jouluaatto. Paketeista paljastu kivoja juttuja mut mun mielestä joulussa ei kuitenkaa oo tärkeintä ne lahjat vaan se tunnelma ja läheiset. Nyt meen syömään tota jouluruokaa ja sen jälkeen vois kattoa jotain joululeffaa, rentouttavaa joulunaikaa kaikille! :-) ♥ 

You Might Also Like

2 comments

  1. Ihanan tunnelmallisia kuvia! Hyvää joulua vielä myös sulle! :)

    http://kikka-daydreaming.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Niina/1998

KAMERA:
-Canon 650D
-Canon EF-S 18-55mm
-Canon EF 50 mm f/1.8
-Samyang 8mm f/3.5
-Nissin Speedlite Di622
KUVIEN MUOKKAUS:
-Photoscape