SYYSLOMA

16.33

IMG_7829IMG_5169 Wiii, mulla alko vihdoinkin syysloma (okei, oikeesti ois alkanu vast perjantain mut teneriffan matkan takia jo tänään) Tänään mulla oli koulua vaan pari tuntia, kymmenestä 20 vaille yhteen kun opon tunnit siirrettiin eiliselle.
Koulun jälkeen yritin vähän pakkailla... ja no täytyy sanoa et mä oon ehkä surkein pakkaamaan. Yleensä jos ollaa lähössä jonnekkin matkalle niin pakkaan aina joko liian paljon tai sitten jotain puuttuu. Tällä kertaa onneks tajusin tehdä vähän listaa, että mitä pitäis ottaa mukaan niin en sitten unohda jotain.

Oon ajastanut yhden postauksen ens viikolle, jotta täällä ei olis aivan hiljaista, mutta niin ei mulla muuta ja hyvät syyslomat niille joilla se alkaa perjantaina! :)

You Might Also Like

0 comments

Niina/1998

KAMERA:
-Canon 650D
-Canon EF-S 18-55mm
-Canon EF 50 mm f/1.8
-Samyang 8mm f/3.5
-Nissin Speedlite Di622
KUVIEN MUOKKAUS:
-Photoscape